طراحی و پیاده سازی سایت همراه با آموزش و مقالات

طراحی سایت
  • ۰
  • ۰

روزانه افراد زیادی برای دستیابی به مطالب مورد نیاز خود از اینترنت استفاده می کنند. در این میان کاربرانی که از دسکتاپ برای اینکار استفاده می کنند کاهش یافته و بر تعداد کاربرانی که از موبایل، نوت بوک و تبلت برای اینکار استفاده می کنند افزوده می شود . این موضوع به دلیل استفاده از HTML 5 و CSS3 برای سایتهای واکنش گرا است . امروزه در بازاریابی ایمیل، نه تنها یک طراحی زیبا می تواند تاثیر زیادی داشته باشد بلکه طراحی های موبایل دوست نیز به اندازه ی محتوای مرتبط و مناسب بسیار مهم شده است .


طراحی واکنش گرا:

حتما شما هم واژه ی طراحی سایت واکنش گرا را بسیار شنیده اید . این کلمه یکی از داغترین و پر طرفدارترین موضوعات سال 2013 بود. طراحی واکنش گرا برای ایجاد سایتهایی است که در سایر دستگاهها نیز به خوبی دیده شود .
طراحی سایت واکنش گرا چیست ؟

طراحی سایت واکنش گرا رویکردی است که در آن طراح صفحاتی را ایجاد می کند که بر اساس نوع دستگاه مورد استفاده توسط کاربر می تواند اندازه ی خود را تغییر دهد . اصلا مهم نیست که کاربر از یک دسکتاپ، لپ تاپ و یا گوشی موبایل 4 اینچی برای مشاهده ی سایت استفاده می کند . زمانی که سایت به صورت واکنش گرا طراحی شده باشد می توان از آن در تمامی دستگاهها استفاده کرد . طراحی واکنش گرا به یک قابلیت کلیدی برای هر طرحی تبدیل شده است . با استفاده از این طراحی شما کنترل بیشتری بر روی چیدمان و طرح سایت خود دارید.
طراحی سیال چیست ؟

واژه ی طراحی سیال به عنوان طراحی مایع و یا سیال در میان جامعه ی طراحان شناخته شده است . این یک بازوی دیگر در طراحی واکنش گراست . همانطور که از نامش پیداست ،طراحی سیال به سایتی اطلاق می شود که باید در فضای ارائه شده به آرامی و نرمی اجرا شود . به طور ساده بدان معناست که اگر شما از یک مانیتور با وضوح بالا استفاده می کنید ممکن است نیاز داشته باشید اندازه ی مرورگر خود را کمی تغییر دهید . اگر از مانیتور با وضوح کمتر استفاده می کنید ، می توانید اطلاعات موجود بر روی سایت را ببینید با این تفاوت که در آن همه چیز جمع وجورتر خواهد بود .
طراحی واکنش گرا در مقابل طراحی سایت سیال:
هر دو مورد جزو تاکتیک های طراحی مدرن هستند . با استفاده از طراحی واکنش گرا به همراه طراحی سیال ،شما میتوانید از عرضهای صفحه نمایش نا محدودی برای سایت خود پشتیبانی کنید .

  • ۹۴/۰۸/۰۶
  • پرسناژ لیزر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی